Ik ben blij met de service ...

of vind je toch nog een verbeterpuntje?

We vinden het fijn van je te horen, zo wordt ons werk en jouw zorg uiteindelijk beter.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ik ben niet blij met de service en heb een klacht…

Elke dag, proberen we iedereen zo goed mogelijk, eerlijk en naar tevredenheid te helpen. Maar als het niet goed is gegaan, kun je dit ook bij ons aangeven. Hier leggen we uit hoe je een klacht in kan dienen.

We zouden het jammer vinden, als je het niet bespreekt en dat je hier een vervelend gevoel aan overhoudt. Alleen jij kunt beoordelen of je goed geholpen bent. Aarzel daarom niet en laat het ons weten. Misschien kunnen we het toch voor je oplossen of onze service verbeteren. 

Schrijf of mail je klacht in eerste instantie naar admin@vanbrachtendorgelo.nl of gebruik bovenstaand invulformulier. Je ontvangt binnen 1 week een schriftelijke reactie.

Mocht je na deze stap niet tevreden zijn met de gegeven reactie, dan kun je de klacht ook schriftelijk indienen bij de onafhankelijke stichting DOKh. Hier kun je de klacht bespreken met een onafhankelijke klachtenfunctionaris, die samen met jou op zoek gaat naar een oplossing en voor jou zal proberen te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Je kan hiervoor contact opnemen met:

Stichting DOKh  (www.dokh.nl)
t.a.v. afd. Klachten en Geschillen
Robijnstraat 6
1812 RB ALKMAAR
072-520 83 25 (dagelijks van 9.00-15.00 uur)
klachtenengeschillen@dokh.nl

Als je er met de huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kun je altijd nog een uitspraak aanvragen bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kun je vinden op de website www.dokh.nl.

Een klacht indienen of ontvangen is nooit leuk, toch waarderen we de moeite om het ons te laten weten, zodat we kunnen proberen het op te lossen of onze service te verbeteren. Samen helpen we elkaar.

© Huisartsenpraktijk van Bracht en Dorgelo | Praktijkreglement | Algemene Voorwaarden | Kvk64895424 | E-Postbus 500050641@lms.lifeline.nl (alleen voor zorgverleners)| BTWNL 851116012B01 | Rekening NL08 RABO 0188604383